Senjata PUBG Mobile atau Pemain Battleground yang Tidak Diketahui

Daftar isi :

    Senjata pubg mobile atau pemain Battleground yang tidak diketahui, PUBG atau pemain tidak diketahui Battleground itu sendiri adalah permainan dengan jenis pertempuran royal, yang menyokong dua jenis platform iaitu untuk mudah alih dan juga bagi desktop PC beberapa sistem pengendalian yang menyokong pemain tidak diketahui Battleground itu sendiri adalah sistem operasi Windows, Android versi 5 dan meningkat serta telefon bimbit dengan sistem operasi iOS kepunyaan iPhone.

    Baik bagi senjata paling berkuasa pertama PUBG dalam Permainan mudah alih adalah senapang jenis S1897, ia akan menjadi sangat sesuai untuk pertempuran jarak dekat, ini senjata senapang patah S1897 itu sendiri mempunyai 25 kerosakan, dengan pukulan kelajuan yang Mencecah 360, maka kuasa adalah 5000, dan dilengkapi dengan 5 keping slot lengan. Dengan kuasa besar, senjata ini sudah tentu akan mempunyai kelemahan yang, yang di senjata ini mempunyai ketepatan yang agak buruk supaya ianya tidak sesuai untuk digunakan untuk pertempuran jarak jauh.


    Dalam permainan ini, kita boleh memilih beberapa klasik atau arked mod pertempuran dengan mod solo, duo atau skuad dengan 4 orang pasukan kami. Pada masa ini, masa ini berkongsi satu artikel tentang senjata paling ampuh 10 PUBG di dalam PUBG Mobile membuatkan kita mudah chicken dinner.

    10 senjata paling ampuh dalam PUBG Mobile untuk Chiken dinner

    1. SENAPAN (SG) – S1897



    Baik bagi senjata paling berkuasa pertama PUBG dalam Permainan mudah alih adalah senapang jenis S1897, ia akan menjadi sangat sesuai untuk pertempuran jarak dekat, ini senjata senapang patah S1897 itu sendiri mempunyai 25 kerosakan, dengan pukulan kelajuan yang Mencecah 360, maka kuasa adalah 5000, dan dilengkapi dengan 5 keping slot lengan. Dengan kuasa besar, senjata ini sudah tentu akan mempunyai kelemahan yang, yang di senjata ini mempunyai ketepatan yang agak buruk supaya ianya tidak sesuai untuk digunakan untuk pertempuran jarak jauh.

    2. SENAPAN (SG) – S12K



    Senjata akan datang masih senapang tetapi dengan jenis senapang patah (SG) S12K, hampir sama seperti pistol senapang patah S1897, senjata senapang patah S12K ini juga mempunyai kuasa yang cukup besar 5000 kuasa, Dengan jejari atau pelbagai ditembak 25, memiliki kelajuan peluru 350 dan dilengkapi dengan slot peluru yang mampu menampung 5 peluru. Ketepatan senjata adalah sedikit lebih baik daripada senjata senapang patah S1897, ia adalah sepucuk pistol senapang patah yang terkenal dengan senjata itu mempunyai kuasa tembakan yang agak tinggi tetapi hanya sesuai untuk pertempuran jarak dekat.

    3. Universelle Maschinenpistole 9 (UMP 9)



    Senjata paling berkuasa PUBG mudah alih yang terletak bersebelahan dengan UMP 9 (Universelle Maschinenpistole 9), sesungguhnya UMP 9 mempunyai saiz yang agak kecil tetapi mesingan ini adalah sangat popular dengan pemain mudah alih PUBG kerana walaupun saiz kecil senjata ini mempunyai Kelajuan tembakan adalah agak tinggi, jumlah peluru yang cukup banyak dan juga dan juga ataupun ini adalah agak sakit. Senjata ini adalah sangat sesuai untuk julat sederhana dan tutup tempur, UMP 9 mempunyai kerosakan 35, slot peluru 30 keping dan sebuah kuasa 7000.

    4. Simonova (SKS), Samozaryadnyi Karabin Sistemi




    Maka seterusnya senjata adalah senjata dengan raifal penembak tepat jenis ini akan menjadi tempat yang sesuai untuk pemain bergerak PUBG yang suka untuk bermain pertempuran jarak jauh dan bersembunyi di suatu tempat, senjata ini adalah sistem karbin penembak tepat SKS atau Samozaryadnyi Simonova, jika kita sudah mempunyai sebuah teropong atau skop kita boleh selesai pihak lawan dalam tembakan dari jarak yang sangat jauh. Senapang sniper rifle ini mempunyai sejenis 55, slot peluru 10 pusingan, dan kelajuan ditembak 800 di mana ia mempunyai pelbagai 100-800.

    5. Karabiner 98 Kurz (KAR98K)



    Masih dalam satu Sniper, kali ini senjata adalah senjata KAR98K atau pendirian Karabiner 98Kurz, senjata KAR98K ini akan menjadi sangat mudah untuk mencari setitik air yang sedia ada, seperti senjata Seniper sebelumnya, jika sudah mendapat binocular atau skop yang Senjata KAR98K ini akan menjadi sangat mudah apabila digunakan untuk mengintai dan juga menghabiskan musuh dari jarak yang agak lama kerana pelbagai senjata sendiri 100 S/d. 600, di kerosakan 72 dengan kelajuan ditembak 760 dan mempunyai slot peluru peluru Sebanyak 5 keping.

    6. Senapan Mesin Ringan (SMG) atau UZI Mesin Ringan




    Senjata ini adalah senjata dengan jenis mesingan yang mempunyai bentuk fizikal yang hampir sama dengan 9 UMP (Universelle Maschinenpistole 9) tetapi mempunyai saiz yang lebih kecil. Walaupun ia mempunyai saiz yang agak kecil senjata UMP 9 ia boleh menembak peluru dengan cepat, kerosakan akibat senjata UMP 9 ini adalah 23, dengan slot peluru yang mampu menampung 25 pusingan dan kemudian pelbagai menembak adalah dari 100 hingga 200, kelajuan Sendiri tema 350.

    7. Operasi Khas Tentera (SOF) raifal tempur – PARUT L


    Senjata yang seterusnya adalah jenis senjata L. PARUT raifal tempur senjata yang satu ini mempunyai saiz yang tidak kerosakan terlalu kecil dan tidak terlalu besar, tetapi sangat besar, dengan agak tinggi ketepatan Enggak ini pasti boleh menjadi Senjata utamanya untuk pemain bergerak PUBG. Kerosakan senjata adalah 41, dilengkapi dengan slot peluru sebanyak 30 keping mampu menembak pada kelajuan 870 dengan pelbagai 100 ke 600.

    8. Senjata M16A4



    Masih dengan senapang dan lain-lain jenis senjata raifal tempur adalah raifal tempur M16A4, senjata seperti ini akan sangat sesuai digunakan untuk pertempuran jarak jauh jarak sederhana pertempuran boleh digunakan jika sudah dilengkapi dengan teropong dalam permainan Mudah-alih PUBG. Raifal tempur jenis senjata dan M16A4 mempunyai kerosakan daripada 41, dengan kelajuan mencecah 900 yang di mana slot untuk peluru bernombor 30 keping, dan jenis tembakan 100 hingga 500.


    9. SMG DP 28



    Senjata seorang ini adalah mesingan dengan senjata jenis 28 DP ini satu saiz yang agak besar tetapi Walaupun begitu. Slot bagi peluru dalam senjata ini adalah cukup banyak supaya kita tidak perlu kerap yang Tambah senjata peluru. Senjata mempunyai kerosakan daripada 49 dan bilangan peluru yang boleh dimuatkan dalam satu tambah satu adalah 47 peluru, senjata ini boleh menjadi kurang disukai oleh pemain mudah alih PUBG kerana saiznya yang agak besar.


    10. KUALI/Pan/Panci


    Pan adalah senjata yang hanya boleh digunakan untuk pertempuran jarak dekat, selain dapat senapang, Pan ini boleh juga berfungsi untuk meningkatkan Pertahanan kami semasa bermain telefon bimbit PUBG, Pan boleh melindungi badan belakang watak kami, dengan Oleh itu se lebih sering digunakan untuk menambah perisai daripada maut senjata lawan.

    BACA JUGA -


    3 SENJATA PUBG JENIS PISTOL TERBAIK 

    2 SENJATA PUBG JENIS SENAPAN SMG YANG PALING DISUKAI


    Ya itulah senjata paling ampuh dalam 10 permainan PUBG mudah alih, bagaimana untuk Buddy yang senjata adalah buddy paling kegemaran dalam permainan Main PUBG mudah-alih untuk pergi ke Majlis chicken dinner Sila sehingga pendapat buddy dalam ruangan Comments, yang telah disediakan di bawah Perkara 10 dalam senjata paling ampuh dalam PUBG mudah alih. Terima kasih kerana melawat serta artikel-artikel lain yang menarik.