Tips helah Main PUBG Mobile mudah-alih untuk mendapatkan Chiken dinner

Daftar isi :

    Tips helah Main PUBG Mobile - Sebelum ini telah diwujudkan artikel-artikel yang berkaitan dengan Permainan mudah alih PUBG adalah 10 senjata paling kuat dalam Permainan mudah alih PUBG yang boleh membuat kami makan malam ayam mudah. Pada kesempatan ini akan mencipta artikel-artikel yang berkaitan dengan PUBG bergerak lagi, iaitu 10 Petua dan cara ketika bermain PUBG bergerak untuk mendapatkan ayam makan malam. Cuma melalui artikel di bawah 10 tip untuk bermain telefon bimbit PUBG yang memudahkan untuk kami Chiken dinner ya buddy.


    10 perkara yang perlu mencari apabila bermain PUBG mudah-alih untuk mendapatkan Chiken dinner


    #1. Komunikasi yang baik dengan rakan-rakan

    Terlebih dahulu jika rakan bermain PUBG bimbit dalam mod kedua-duanya atau skuad, buddy mesti sentiasa melakukan komunikasi yang baik dengan rakan sepasukan kami, ini sudah tentu akan membantu rakan saya apabila bermain Permainan mudah alih PUBG, apatah lagi ketika melakukan Pertempuran terutamanya di kawasan sesak cukup untuk melindungi antara satu sama lain.


    #2. Lokasi air terjun tidak terlalu jauh dengan rakan-rakan pasukan

    Jika anda sedang bermain dengan skuad atau satu pasukan rakan, kami tidak melompat terlalu jauh dengan kami sepasukan yang lain, kerana ini akan menjadi sangat menyusahkan bagi kami rakan sepasukan, jika kita akan dilanda kalah oleh pihak lawan, rakan sepasukan kami akan mempunyai mencapai masa sukar kami untuk membantu kami.


    #3. Bermain selamat oleh terjun di tempat sebab

    Mungkin tempat untuk melakukan tidak sesak adalah pilihan terbaik apabila bermain PUBG Mobile, terutamanya jika kita bermain telefon bimbit PUBG permainan perseorangan atau semata-mata. Mencari tempat sebab tetapi mempunyai banyak rumah, kerana demikian kita boleh mengelakkan peperangan terlalu awal, tetapi juga kita akan mendapat cukup alat tempur bagi penyediaan Main.


    #4. Mencari senjata yang sesuai untuk pertempuran secepat mungkin

    Kita seharusnya asal-usul apabila mengambil senjata, kita perlu menentukan apakah senjata yang sesuai digunakan pada pertempuran dalam Permainan mudah alih PUBG, kita boleh menggunakan ditembak pistol jenis senjata untuk pertempuran jarak dekat, mesingan seperti UMP atau Uzi Bagi pertempuran jarak sederhana atau sederhana, kemudian senjata penembak tepat yang lengkap dengan binokular atau skop bagi pertempuran jarak jauh. Kita perlu sentiasa menyesuaikan apa senjata yang kita sesuai untuk membawa bagi mudah untuk mematikan lawan kami di temasya sukan pertempuran PUBG mudah alih.


    #5. Mencari perisai secepat mungkin

    Selain daripada senjata, faktor-faktor yang akan menjejaskan kualiti apabila pertempuran perisai atau perisai badan, sebelum kita mula berjuang kita perlu untuk melengkapkan watak kami dengan perisai, tidak terlalu lazak untuk bertarung dengan pihak lawan Dalam Permainan mudah alih PUBG sebelum kita mendapat pelindung seperti topi keledar dan diletak hak sesuai untuk kegunaan kami, mencari perisai yang tahap 3 max.


    #6. Jangan teragak-agak untuk menggunakan item Regen atau Medkit

    Tidak teragak-agak apabila anda akan menggunakan Regen barang-barang seperti tenaga, sakit relievers, Kit Perubatan (Medkits) atau lain-lain barangan yang diperlukan. Kita boleh mendapatkan kembali barang-barang tersebut daripada musuh-musuh kita ditewaskan, Jangan biarkan kami HP kritikal sehingga habis kerana kami tidak menggunakan item-item yang kami ada dan ketakutan tidak akan mendapatkan ia semula.


    #7. Melarikan diri dari pertempuran itu penuh sesak kawasan

    Semasa bermain PUBG Permainan mudah alih sentiasa Kekalkan jarak kami dengan musuh-musuh musuh yang berada di dalam permainan ini, kami cuba untuk mengelakkan sangat ramai kawasan pertempuran, ini boleh menyebabkan kita kehilangan apabila terlalu awal padan Permainan mudah alih PUBG baru di permulaan, jika kita Bermain skuad atau Solo akan menjadi besar jika kita bermain-main dengan lorong (mengepung musuh-musuh yang lebih sedikit daripada bilangan kami).


    #8. Sentiasa bermain di zon Peti Deposit Keselamatan

    Semasa bermain telefon bimbit PUBG kita mesti sentiasa berada dalam zon selamat, atau Zon selamat. Kadang-kadang kita terlalu tertumpu dan serius mencari gear berperang sehingga kita lupa bahawa Zon selamat atau Zon selamat telah mengecut. Marilah kita tidak dalam lokasi yang tidak terlalu jauh dari kawasan Zon selamat dalam atau Zon selamat. Tidak tidak kerap bergerak PUBG pemain kehilangan kerana kehidupan mereka akan habis apabila mereka berada di luar Zon selamat dan tidak dapat meneruskan atau masukkan semula ke kawasan selamat.


    #9. Tidak masuk ke dalam zon merah atau zon bahaya

    Zon merah adalah zon yang paling sering dielakkan oleh pemain mudah alih PUBG. Kerana di zon merah atau zon merah kita boleh dipukul oleh bom yang digugurkan oleh pesawat, dan membuat HP kami berjalan keluar yang menyebabkan kita kehilangan. Juga apabila kita berada dalam zon merah atau zon merah biasanya kedudukan kami akan mudah dikenali oleh penentang-penentang yang ada sekeliling.


    #10. Sentiasa memberi perhatian kepada keadaan sekeliling

    Mungkin perkara utama yang perlu diberi perhatian keadaan persekitaran sekeliling, tidak untuk masa bermain PUBG mudah-alih kami dikelilingi oleh musuh-musuh yang ramai dan dilanggar oleh kalah, jika kita mempunyai skop atau teropong ia akan menjadi sangat membantu dan memudahkan Memerhatikan keadaan di sekitar kawasan ini.


    Ya mungkin itulah Tips buddy saya semasa bermain PUBG mudah alih untuk satu majlis makan malam Chiken, baik jika ada sesuatu yang ingin menyampaikan atau mengajukan soalan berkaitan dengan 10 Petua dan cara untuk bermain telefon bimbit PUBG untuk menjadikannya mudah Chiken makan malam. Terima kasih kerana melayari dan membaca artikel , Sila buka juga satu lagi artikel yang menarik