Komponen item senjata di PUBG

Daftar isi :

    Komponen item senjata di PUBG - PUBG atau pemain diketahui Battleground adalah permainan dengan Royale pertempuran yang di mana akan ada orang-orang yang berjuang dalam satu arena yang menggunakan senjata yang di sana, Permainan pemain tidak diketahui Battleground atau permainan PUBG itu sendiri mempunyai 4 100 Mod yang boleh dimainkan oleh pemain, iaitu perseorangan, kedua-duanya, atau mod skuad.

    5 komponen Item senjata bersama-sama dengan senjata fungsi komponen Item PUBG sukan

    Yang berikut tidak di bawah akan menyediakan Artikel 5 senjata peralatan dalam PUBG bersama-sama dengan Item berfungsi dalam permainan PUBG tersebut, sila lihat baik baik di bawah ya terisak-isak!


    #1. Komponen item dalam PUBG 'Majalah'

    Majalah atau yang dalam Bahasa Indonesia boleh mempunyai erti sebagai tempat peluru, Yap! Sesungguhnya anda pasti akan tahu fungsi objek ini, betul? Sebagai nama peluru sendiri, majalah ini mempunyai fungsi untuk menampung peluru atau peluru untuk menjadi lebih daripada apabila tanpa menggunakan majalah.


    #2. Komponen peralatan di PUBG 'Cepat menarik'

    Hampir sama dengan fungsi majalah berkaitan dengan peluru, cabutan cepat ini mempunyai fungsi yang sedikit berbeza di mana jika fungsi majalah untuk meningkatkan keupayaan peluru. Cabutan cepat berfungsi sebagai alat yang boleh mempercepatkan masa Tambah peluru yang berada di dalam senjata kami. Tetapi terdapat juga item yang menggabungkan kedua-dua item ini, iaitu cepat menarik Mag, di mana nama boleh daripada kombinasi cabutan cepat dan majalah, fungsi Mag menarik cepat di samping mempercepatkan masa reload senjata juga menambah kapasiti peluru senjata Gunakan Mag cabutan cepat.


    #3. Komponen Item senjata dalam PUBG 'Saham'

    Meriam punggung atau stok senjata ini pada pendapat saya adalah agak penting, kerana stok senjata ini boleh mempunyai pelbagai fungsi, yang terdiri daripada mengurangkan dalam senjata berundur atau meriam shake, menambah ketepatan dari sped Puluru, ke Boleh menambah peluru Tambah kelajuan seperti cepat menarik. Stok senjata dalam sukan PUBG agak berbeza bergantung kepada senjata, daripada taktikal saham, saham Uzi, pipi Pad, Kar 98 K peluru gelung, hinggalah kepada gelung peluru senapang patah.


    #4. Komponen-komponen senjata peralatan dalam PUBG 'Grip'

    Cengkaman atau yang dalam Bahasa Indonesia mempunyai makna cengkaman ini kadang-kadang juga disebut sebagai rel lebih rendah, senjata ini cengkaman mempunyai fungsi yang sama penting sebagai stok. Cengkaman senjata ini mempunyai fungsi utama untuk mengurangkan berundur atau meningkatkan kestabilan senjata, tetapi terdapat juga cengkaman yang boleh menambah kelajuan membuka skop atau teropong serta kelajuan tambah nilai peluru. Beberapa contoh Misalny genggaman adalah genggaman menegak, mencondong genggaman, cengkaman ibu jari, genggaman cahaya, dan setengah genggaman.


    #5. Komponen-komponen senjata peralatan dan senjata komponen Item PUBG 'Muncung'

    Muncung atau yang kita boleh mentafsirkan kerana muncung senjata ini adalah item Tempahan Penyambut-diletakkan di bahagian senjata, Muzle mempunyai pelbagai jenis fungsi bergantung pada jenis. Sebagai contoh Supressor yang mempunyai fungsi untuk membisukan bunyi senjata yang digunakan, Supressor itu boleh juga merujuk kepada sebagai pengurangan Bunyi. Maka tiada penahan tendangan belakang, penahan tendangan belakang ini mempunyai fungsi untuk mengurangkan berundur ke atas atau ke bawah dan mundur di sebelah kanan atau sebelah kiri, penahan tendangan belakang ini amat sesuai untuk digunakan bagi senjata dengan tahap tinggi berundur seperti AKM contohnya. Maka seterusnya tiada adalah jag Flash Hilder, flash Hilder ini berfungsi untuk mengurangkan berundur senjata, dan juga menghapuskan kesan percikan api pada senjata, ini adalah sesuai untuk senjata dengan jarak Menengan seperti M416 sebagai contoh.

    Tiada itulah rencana dari senjata 5 Item komponen dan fungsi komponen Item senjata dalam PUBG permainan yang anda perlu tahu!, mudah untuk mencari artikel ini boleh menjadi berguna dan bermanfaat untuk anda permainan pemain PUBG atau pemain yang tidak diketahui Battlegrounds dan menambah kualiti permainan anda di dalam permainan Ya!.

    Kedua-dua cara artikel dari ini, jika sesiapa ingin bertanya kepada anda boleh meminta melalui medan komen telah diperuntukkan di bawah perkara 5 senjata peralatan komponen dalam PUBG bersama-sama dengan senjata fungsi Item! Inilah Ya. Terima kasih atas lawatan anda